Thursday, May 3, 2007

Winnie Cooper!

Nogle gange slår tilfældet én som ved et hjerteanfald. I dag havde jeg sådan en oplevelse.

Ikke sjældent sker det, at jeg går og funderer over, hvad jeg er kommet af, og om jeg måske skal herfra en dag. Jeg søger forklaringer på, hvorfor jeg irriteres over mennesker, der vil planlægge for meget, hvorfor jeg bedst kan lide mørk chokolade, og hvorfor jeg tusind gange har lovet mig selv, at så fuld vil jeg aldrig drikke mig igen...
Og nogle gange går mine tanker på, hvor min forkærlighed for mørkhårede piger, gerne med brune øjne, mon kommer fra?
Winnie Cooper! Åndeløs var min umiddelbare fysiske reaktion, og en indre fornemmelse, som når den perfekte brik dumper ned i tetris, overmandede mig, da jeg så dette billede. Winnie Cooper, Kevin Arnolds husveninde i Mine glade tressere fra Zig Zag er årsagen til min last. Jeg er ganske enkelt tidligt skadet. Og puha, hun gør stadig noget ved mig.

2 comments:

Anonymous said...

Jeg savner faktisk den serie. Har ikke set den siden Zig Zag-dagene... Hvilket minder mig om at Morten vist havde en neongrøn Zig Zag kasket engang. Anyway, har lige læst på Wiki at serien faktisk ikke engang findes på DVD, der er kun en "opsamling" med to gange to afsnit - som er megadyre at få fat på nu. Men til gengæld står der at serien kører på TVNorge lige nu. Ved ikke helt om det er TV2 Norge de referer til eller NRK eller hva. Jeg kender ik til nogen TVNorge...

Guaca-drengen

Anonymous said...

Kører altid på en (k)anal nær dig..
Iøvrigt er storebroderen, Wayne, ubestridt seriens konge. Han har klasse.